piątek, 27 września 2013

Czytamy książki, czyli o zakładkach i Remarque'u

Lubię czytać, często kilka książek jednocześnie i właśnie z racji tego "skakania" po książkach zaczęłam robić zakładki (bo przecież jedna to za mało) :)
No, i poszło. Nie skończyło się ani na dwóch, ani na trzech.

Na pierwszy rzut - stylistyka włoska...


...spaghetti bolognese... carbonara... pesto rosso...


mamma.mia.zielona.pietruszka :)



Było też lawendowo i shabby...




Korzystając z okazji i z racji tematu...

serdecznie dziękuję Iwonie dekormaniaczce za Remarque'a. 
Gdyby nie Ty, pewnie nigdy bym po niego nie sięgnęła.

Właśnie skończyłam czytać "Łuk triumfalny". Fantastyczna opowieść, pełna emocji,
a jednocześnie jakiejś dekadencji. Pewnie, poza fabułą, każdy zobaczy w niej coś innego - ja zobaczyłam historię Niemców, którzy nie godzili się na wojnę, terror i ideologię Niemiec z lat 30-tych XX w. Wspaniała książka, gorąco polecam.


W kolejce czekają już kolejne...

Z czytelniczym pozdrowieniem :)
Inka

18 komentarzy:

  1. Bellissime! :) Fajnie tak ozdabiać czytane książki :) Albo super prezent dla mola książkowego :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, anuk :) Może wreszcie odważę się na candy, np. z zakładką w roli głównej...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. z przyjemnoscia wezme udzial w takim candy:)

      Usuń
  2. Za takie piękne zakłądki Twoje książki sa z pewnością wdzięczne:)Kiedyś czytałąm Łuk Triumfalny,prawie nie pamiętam,pora chyba wrócić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje!:) zakładki cudowne:) wygladaja na mege dopracowane i przemyslane:) czekam na rozdanie bo "Madame Hemingway" przekładam czym popadnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :))
      Trzeba coś z tym zrobić, "Madame Hemingway" nie może być w ten sposób traktowana ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Hallo dear!!!
    I like your decoupage bookmarks!!!Great work!!
    So beautiful!!!Amazing pictures too!!!
    Have a nice new week!!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam patent , że muszę skończyć książkę zanim sięgnę po kolejną ... działa to mobilizująco na mnie :-))))
    Pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładeczki fajnusie :) Oczywiście te z czerwoną krateczką, jak dla mnie, są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, jak nie, jak tak, Kurko - czerwień rządzi :)

      Usuń