czwartek, 31 października 2013

Chwalipięta cz. I

Pewna sympatyczna dekormaniaczka o wdzięcznym imieniu Iwona kazała mi się chwalić, no to się jej słucham :) i niniejszym chwalę się moimi ostatnimi pracami.

Na pierwszy rzut - zrecyklingowane słoiki z przeznaczeniem na suszone zioła, które w ogromnych ilościach dostałam od moich rodziców :)
W ruch poszedł sznurek bawełniany, sznurek ze sklepu ogrodniczego (ten szaro-brązowy), bawełniana koronka i klej Magic.


Po drugie - specjalnie dla mojej małej sis :) - kufer na biżuterię, który pokazywałam tutaj, po ozdobieniu transferem. Grafika, oczywiście, ze znanego pewnie wszystkim Graphics Fairy.


Na koniec drobiażdżek - bobinki na tasiemki i koronki wycięte z kartonowych pudełek po chusteczkach. Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze - mimo szczerych chęci - miałam je w dużym nieładzie (znaczy tasiemki i koronki :), porozwijane, poplątane. Wreszcie mam porządek :)
Pomysł nie jest mój, widziałam go gdzieś w necie (niestety, nie pamiętam gdzie), ale wart polecenia.


I jeszcze jedno. Chcę się z Wami podzielić moim ostatnim odkryciem - programem graficznym PhotoFunia. Można sobie w nim zrobić dużo bajerów z własnymi zdjęciami, np. kalendarz...


...albo coś takiego... :)


Ściskam Was mocno i dziękuję, że mnie odwiedzacie,
Inka

30 komentarzy:

  1. Dear Inka,these are very beautiful jars!!!And the shabby chic box is amazing!!!I like your work!!You're so talented!!
    Great photos too!!!
    Thank you for your kind comment!!
    Have a lovely day!!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pomysłowe te słoiki, super, stylowe :) A pudełeczko piękne.. Uwielbiam tak prosto i pięknie ozdobione pudełka
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki! Mam chyba jakąś słabość do słoików ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. to ja zamawiam takie pudełko na biżu:)
    słoiki cudowne! Nie wpadłabym na taki pomysł.Naprawde mi sie podoba.
    Dobrze, że się chwalisz bo masz czym. Czekam na jeszcze:)))
    a tych ziół to zazdroszcze:) U mnie już brak zimowych zapasów, a te na parapecie słabo rosną.Muszę zainwestowac wkońcu w szklarnie domowa:)))
    Jeszcze raz udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, słonko :) Będzie jeszcze część II. Mówisz i masz ;)
      Do napisania!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Oglądałam dziś Twój tekstylny obraz - wymiatasz po prostu :)

      Usuń
  5. Siostra jesteś genialna! Co za potencjał talentów i pomysłów! Kto by pomyślał,że można tyle fantastycznych rzeczy zrobić! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sis, chyba nie jesteś zdziwiona, hihi ;)))
      Buziaki!

      Usuń
    2. Nie jestem zdziwiona,lecz dumna,że mam tak zdolną Siostrzyczkę! Twój blog jest jak zaczarowany świat. Mnóstwo fajnych pomysłów. Tak trzymać! Buziaki!

      Usuń
  6. Słoiki rewelacyjne ! Pudełko też bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoiczki.... hmmm, superowe :) A skrzyneczka cudowna, bardzo dziękuję za wskazówki, farbę miałam całkowicie wyschniętą, następnym razem spróbuję na lekko wilgotnej przykleić motyw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Trzymam kciuki za kolejny transfer :)
      Kiedyś się do Ciebie zgłoszę na korepetycje z papierowej wikliny - cuda wyplatasz :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Świetnie ozdobione słoiki i zawartość cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i witam w gronie obserwatorów :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. No i bardzo dobrze, że niejaka Dekormaniaczka Iwonka zmusiła Cię do pochwalenia się tymi rewelacyjnie ozdobionym słoiczkami!!! :))) Świetne są!! A pudełeczko śliczne wyszło :) Fajny ten znak Zakątek Inki :))) Pozdrowionka ślę!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, anuk :) Stado słoików czeka w kolejce na metamorfozę, tak się rozochociły ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Słoiki genialnie się prezentują - prawdziwa ozdoba kuchni :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Lubię sobie trochę porecyklingować od czasu do czasu :)

      Usuń
    2. my tak to już mamy :-)))

      Usuń
  11. Jeżeli chcesz się dowiedzieć co to TUSAL poczytaj tu - http://cyberjulka.blogspot.com/2012/12/tusal-2013-zapisy.html?showComment=1355513208612#c5422308388118128873

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudeńka! Te słoiki są magiczne po prostu!!! SUPER:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      I witam Cię na moim blogu, rozgość się.

      Usuń
  13. Słoiki są boskie uwielbiam ten sznurek, a w połączeniu z koronką matko na pewno zgapię, mogę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgapiaj ile wlezie :) Ja strasznie lubię takie recyklingową robotę, a połączenie zgrzebnego sznurka z kremową koronką jest jednym z moich ulubionych, co widać na blogu :)

      Usuń