niedziela, 18 maja 2014

Coś nie-szydełkowego i wyróżnienie


Aby nie było, że tylko szydełkuję, chcę Wam dziś pokazać mały recyklingowy eksperyment, którego efekt świetnie się sprawdza u mnie w roli pojemnika na spinki i gumki do włosów.

W roli głównej wystąpi: rurka po kordonku, klej (np. magic lub vikol), ozdobny papier (u mnie grafiki z The Graphics Fairy), koronka.
"Na sucho" dopasowujemy papier z grafikami, z grubsza wycinamy, rurkę smarujemy klejem i oklejamy ją papierem. Robimy denko ze zlożonego podwójnie papieru. Wszystko pięknie wyrównujemy, docinamy i ozdabiamy koronką lub innymi atrakcjami. Włala! :)


A teraz o nagrodzie...
Otrzymałam wyróżnienie od autorki jednego z moich ulubionych blogów HappyAfterBlog ukrywającej się pod wiele mówiącym nickiem ToTylkoJa - bardzo Ci dziękuję!


Z przyjemnością przyjmuję tę nagrodę i odpowiadam na Twoje pytania :)

1. Dlaczego blogujesz?
Hmm, sama się nad tym ostatnio zastanawiałam... "blogujem, bo muszem" ;)

2. Jakie są twoje największe pasje?
Wciąż ich szukam ...

3. Jakie są twoje ulubione zwierzęta i dlaczego właśnie te?
Chyba koszatniczki - jedyne zwierzęta,jakie kiedykolwiek miałam.

4. Wolisz pisać, czy czytać?
Zdecydowanie czytać!

5. Gdybyś mogła zmienić na świecie trzy rzeczy, co byś zmieniła?
Stosunki międzyludzkie, po trzykroć.

6. O czym myślisz przed zaśnięciem?
"Niech ta noc trwa jak najdłużej!" ;)

7. Jakie marzenia udało ci się spełnić?
Nigdy nie myślałam w tych kategoriach, ale zdecydowanie Rodzina i Dom :)

8. W jaki sposób lubisz wypoczywać?
W każdy możliwy, który sprawia przyjemność i daje zadowolenie.

9. Ja mówię 'jabłko', a ty mówisz '...'?
"czekoladaaa" ;)))

10. Gdybyś musiała wybrać między mieszkaniem na bezludnej wyspie lub wielkiej metropolii, co byś wybrała?
Bezludną wyspę, naturalnie.

11. Wolisz jeździć, czy chodzić? 
Niestety, wolę jeździć.

11 faktów o mnie:
  1. W dzieciństwie wyobrażałam sobie, czytając "Dzieci z Bullerbyn", że jestem jednym z nich.
  2. Jeden z żywotników w moim ogrodzie ma na imię Halina.
  3. Uwielbiam zapach świeżo zmielonego pieprzu na spaghetti carbonara, mmm... rozkosz.
  4. Mam jedno nierealne marzenie (naprawdę nierealne) - cofnąć się w czasie na jeden dzień o 100 lat i przespacerować się ulicami mojego miasta.
  5. Kocham burze! Oczywiście, siedząc bezpiecznie w domu na z góry upatrzonej pozycji.
  6. Mam rude plamki na tęczówce w lewym oku.
  7. "Do widzenia, do jutra" - mój "osobisty" film, który mogę oglądać bez końca.
  8. Jestem chomikiem - lubię mieć zapasy.
  9. Szalenie boję się węży, za to pająki nie są mi straszne.
  10. Często czytam kilka książek jednocześnie.
  11. Nie mam pojęcia, co jeszcze napisać... :)

11 blogów, które nominuję do nagrody:


Dziewczyny, uwielbiam Wasze blogi i mam nadzieję, że ta nominacja sprawiła Wam więcej przyjemności, niż kłopotu :)

A oto 11 pytań do Was:
  1. Co Cię napędza do działania?
  2. Twoje wymarzone miejsce na wakacje.
  3. Twoja ulubiona książka/film to...?
  4. Co najbardziej cenisz w innych...
  5. ... a co w sobie samej?
  6. Jaki zapach/smak kojarzy Ci się z dzieciństwem?
  7. Dokończ zdanie "Gdybym była mężczyzną, to..."
  8. Twoje aktualne "must have".
  9. Największy sukces życiowy.
  10. Twoja ulubiona biżuteria.
  11. Rzecz, z którą nigdy się nie rozstajesz, to... ?
Ściskam Was mocno,
Inka
1) Dlaczego blogujesz?
2) Jakie są twoje największe pasje?
3) Jakie są twoje ulubione zwierzęta i dlaczego właśnie te?
4) Wolisz pisać, czy czytać?
5) Gdybyś mogła zmienić na świecie trzy rzeczy, co byś zmieniła?
6) O czym myślisz przed zaśnięciem?
7) Jakie marzenia udało ci się spełnić?
8) W jaki sposób lubisz wypoczywać?
9) Ja mówię 'jabłko', a ty mówisz '...'?
10) Gdybyś musiała wybrać między mieszkaniem na bezludnej wyspie lub wielkiej metropolii, co byś wybrała?
11) Wolisz jeździć, czy chodzić? - See more at: http://happyafterblog.blogspot.com/2014/05/proste-i-pyszne-bezy-super-wygrana-i.html#sthash.3AKaBIyq.dpuf
1) Dlaczego blogujesz?
2) Jakie są twoje największe pasje?
3) Jakie są twoje ulubione zwierzęta i dlaczego właśnie te?
4) Wolisz pisać, czy czytać?
5) Gdybyś mogła zmienić na świecie trzy rzeczy, co byś zmieniła?
6) O czym myślisz przed zaśnięciem?
7) Jakie marzenia udało ci się spełnić?
8) W jaki sposób lubisz wypoczywać?
9) Ja mówię 'jabłko', a ty mówisz '...'?
10) Gdybyś musiała wybrać między mieszkaniem na bezludnej wyspie lub wielkiej metropolii, co byś wybrała?
11) Wolisz jeździć, czy chodzić? - See more at: http://happyafterblog.blogspot.com/2014/05/proste-i-pyszne-bezy-super-wygrana-i.html#sthash.LVJAd6os.dpuf

25 komentarzy:

  1. Po pierwsze-gratuluję ci wyróżnienia!!!!!
    Po drugie-kochana,WIELKIE dzięki za wyróżnienie ;))
    Po trzecie- bardzo zaciekawił mnie ten twój pojemniczek.Wygląda rewelacyjnie!!!! Baaardzo mi się podoba!!!
    Buziaczki ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze - dziękuję, po drugie - fajnie, że się cieszysz :)
      Pojemnik, wbrew pozorom, jest bardzo funkcjonalny, a że z recyklingu - mnie cieszy podwójnie :)

      Usuń
  2. Świetne efekty recyklingowego eksperymentu :) Gratuluję wyróżnienia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! Jest mi niezwykle miło :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow!!! jak mi miło za tę nominację, nie masz pojęcia jaką mi przyjemność tym sprawiłaś:) juuupppi!!!

    ps. qrcze, z tekturowej tubki takie coś?! niesamowicie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się, że mogłam docenić w ten sposób Twoją pracę :)
      PS. Taki recykling to coś dla Ciebie, no nie? ;)

      Usuń
  5. :)))Bardzo dziekuje:)))

    w kilku rzeczach naprawde jestesmy do siebie podobne:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę uprzejmie :)
      Ciekawa jestem tych punktów zbieżnych... :*

      Usuń
  6. Dziękuję bardzo!!! :))) ♥
    A tubka - pojemnik świetny :) Jak widać - warto chomikować - też tak mam ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemność po mojej stronie :)
      Chomikowanie, kolejna wspólna cecha... ;)

      Usuń
  7. Ale tu u Ciebie fajnie, zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie, rozgość się :)

      Usuń
  8. I like your creations!Very preety!Condrats fot your award!!
    Have a happy week!!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeju, jejeu!!! A jak tak połikwendowo wpadam z wizytą, a tu taka niespodzianka!! Dziękuję Ci ogromnie, aż się rumienię:))) A i Tobie bardzo gratuluję! A odpowiedź już na spokojnie jutro.
    Natomiast recykling wyszedł fantastycznie!!! I ta grafika - wszystko wygląda jak ze sklepu. W pierwszym momencie myślałam, że to glina! uściski!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! No właśnie, gdzie byłaś, jak Cię nie było? ;)
      Kochana, bez rumieńców proszę, uwielbiam Twój blog, należało Ci się :)
      Buźka!

      Usuń
  10. Te punkty o "Dzieciach z Bullerbyn", bezludnej wyspie i tym, o czym myślisz przed zaśnięciem... Podpisuje się pod nimi w 100% !!! :)
    Jeszcze raz bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, super, cieszę się! :)
      A w "Dzieciach z Bullerbyn" strasznie zazdrościłam im tego wielkiego drzewa sięgającego konarami do okien, po których mogli sobie przechodzić z domu do domu... Ech.
      :)

      Usuń
  11. Wyróżnienia oczywiście gratuluję,uwielbiam,takie coś z niczego,zwłaszcza,że pojemniczki cudne.Podziwiam też Twoje robótkowe prace i kusi mnie...ale boję się zaczę,bo wiem ,że wsiąkne...pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu :) No, tak, dzierganie wciąga, zasysa wręcz, ale warto dać się tak wciągnąć - ogromna przyjemność :)

      Usuń
  12. Jaki fajny pomysł :)
    Taka niepozorna rurka - a takie cudo :D

    OdpowiedzUsuń