czwartek, 4 lipca 2013

Słoik ma rodzeństwo ;)

Zachęcona tym, że spodobał Wam się mój pomysł na słoik - lampionik, przystąpiłam do ozdabiania kolejnych słoików w tym stylu. Powstała całkiem spora rodzina lampionów :)

Tak, jak ostatnio, użyłam kawałków juty i koronki bawełnianej. Całość przewiązałam sznurkiem konopnym i bawełnianym, dodałam drewniane koraliki. Wszystko przykleiłam nieocenionym klejem magic. Dno pod tealight'y wysypałam kamykami i ziarnami kawy, świetnie sprawdza się również piasek, więc nie ograniczajcie się :)

Tak moje nowe lampiony prezentują się w dzień...


...a tak wieczorem.




Jeszcze jeden słoik czeka na metamorfozę...
Na razie jednak musi poczekać, bo właśnie odebrałam z biblioteki wyczekiwaną przeze mnie najnowszą powieść S. King'a "Joyland" :)))
Także tego... póki nie skończę czytać - obecna, nieprzytomna.

Pozdrawiam,
za-King-owana Inka

14 komentarzy:

  1. sa sliczne!

    napisz potem czy ksiazka dobra;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna robota,jestem też pod wrażeniem Twojej staranności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Moja staranność to skutek upierdliwego znaku zodiaku pt. Panna ;)

      Usuń
  3. Rewelacja! Klimatycznie i pomysłowo jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słoiki są śliczne :-) niby zwykła koronka i słoik, a jaki efekt! Bardzo ładne :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa od Ciebie, to jest coś! Dziękuję :)

      Usuń
  5. Słoiczki są piękne! Dobrze,że zrobiłaś kilka bo razem prezentują się wspaniale i są śliczną ozdobą:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Aniu.
      Nie wykluczam powiększenia tej rodziny ;)

      Usuń
  6. A witam , witam :-)))
    rodzina słoików liczna i jaka urodziwa :-))) nie ma to jak recykling :-)) w trosce o przyrodę, w czasach segregacji śmieci :-))
    pozdrawiam
    ps. lecę dalej zapoznać się z Twoim blogiem :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lampioniki świetne i takie niepowtarzalne... super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Witaj, zakręcona kurko, fajnie, że wpadłaś :)

      Usuń