środa, 17 kwietnia 2013

Postarzana ramka na zdjęcie

Ostatnio natknęłam się w necie na tzw. shabby chic, czyli styl vintage, czyli zdobienie mebli i przeróżnych drobiazgów tak, aby wyglądały na starocie. No, i zaczęło mnie nosić na jakiś hendmejd ;) Zainspirowała mnie iszart, która prowadzi blog ~DECO-SZUFLADA~, i jej genialne prace.
Dwa razy Ince mówić nie trzeba ;) Znalazłam starą i bez wyrazu ramkę na zdjęcie, przetarłam ją papierem ściernym. Następnie wymieszałam niebieską i czerwoną farbę akrylową (powstał fiolet) i pomalowałam ramkę. Po wyschnięciu farby porysowałam ramkę świeczką, aby później uzyskać efekt postarzenia. Kolejny krok to pomalowanie warstwy farby akrylowej w kolorze kości słoniowej. Gdy farba wyschła, lekko przetarłam powierzchnię papierem ściernym. Tam, gdzie pod spodem była warstwa świeczki, jasna farba zeszła, ukazując farbę podkładową w kolorze fioletowym.

Efekt końcowy jest taki:




A tak wygląda na ścianie w pracy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz