czwartek, 15 sierpnia 2013

Dla miłośników stylu vintage

W dobie globalnej sieci, gdzie tradycyjna sztuka epistolarna powoli odchodzi (a może już odeszła) do lamusa, wypierana przez maile, posty, sms-y..., zobaczcie, co tracimy zarzucając zwyczaj wysyłania listów i kartek zwykłą pocztą.

Swoją drogą, fajny pomysł Poczty Polskiej na znaczki.
Można by to nawet wytransferować :)
Jak ktoś ma ochotę, proszę pobierać.


A tych, którzy nie znają postaci ze znaczków ;), odsyłam tu i tu.

Inka,
wielbicielka przedwojennego polskiego kina :)

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam przedwojenne kino i muzyke !!! Zrobie transfer z tym zdjeciem ,jest wspaniale !
    Usciski cieplutkie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę :)
      Pozdrawiam Cię, Alinko!

      Usuń
  2. No nie ... są tacy co nie znają te ikony ???
    Nie wierzę !!!!
    A pamiętacie "W starym kinie" ? :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że pamiętam! Oglądałam co tydzień, koniecznie ze wstępem Stanisława Janickiego. Ech... :)
      Pokolenie obecnych 20-latków niestety słabo zna przedwojenne polskie kino.

      Usuń
  3. WOW! JA bym te znaczki oprawiła w ramki:D Genialne znaczki:))

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainspirowałaś mnie tym wpisem kochana. Przypomniałaś mi, że mam w domu stary klaser, a to wspaniały materiał na stronę z grafikami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Ciekawa jestem, co wysmyczysz, będę obserwować :)

      Usuń