środa, 14 sierpnia 2013

Znalezione na dysku

Ostatnio, robiąc porządki w komputerze, natknęłam się na zdjęcia z okresu mojej fascynacji klasycznym decoupage'm. Chcecie zobaczyć?
...
Nie widzę, nie słyszę sprzeciwu ;), a więc oto one!

Herbaciarka pełniąca funkcję szkatułki na biżuterię, którą zrobiłam dla Myszki:



Lawendowa szkatułka i chustecznik dla Asi:





Chustecznik dla jednej ciotki-klotki:


I znowu chustecznik, tym razem dla mojej małej Sis:


Na koniec pudełeczko, które małżonek sklecił z jakichś resztek sklejki - trzymam w nim babskie drobiazgi:




Teraz wszystko, co się da przerabiam na shabby chic-owo, era serwetkowa chwilowo odeszła
w zapomnienie...
Choć za sprawą Asiowej Haneczki, dla której ostatnio zrobiłam pudełko na spinki, czuję, że wrócę do tej techniki :)


Inka
w rozkroku pomiędzy transferem a decoupage'm ;)

12 komentarzy:

  1. cieszy oko tak ładnie zrobiona rzecz :-) i podziwiam staranność :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, dobra kobieto :)
      Co do mojej staranności, to niestety zawsze mam jakieś "ale"... Cóż, ten typ tak ma ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładne, staranne i ciekawe prace tworzysz :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam na moim blogu :)
      Taka opinia od osoby, która tak pięknie dekupażuje, to jest coś!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Napewno wrocisz do pudelek,bo widac wspaniala reke i talent. Czasem dobrze jest oddalic sie od techniki i zyskac swieze spojrzenie...
    Serdecznosci Inko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Alinko :) Właśnie coś mnie bierze na "pudełka", a to za sprawą Inspirello. Oj, można się zainspirować :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ale świetna ta robota dla Hani :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hania uwielbia to pudełko :) A że rośnie z niej mała kobietka, wkrótce stanie się za małe, a ciocia Inka będzie mogła poszaleć z następnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ΜΕ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΥΤΙΑ,ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Σας ευχαριστώ πολύ και σας καλωσορίζω στο σπίτι (Thank you very much and welcome!) :)

      Usuń