niedziela, 17 listopada 2013

Czas na WIC, czyli Wyniki Inkowego Candy

Minął już 15 listopada, a więc losowanie czas zacząć!

Po pierwsze primo: dziękuję Wam za wzięcie udziału w moim pierwszym Candy.
Po drugie primo: serdecznie witam nowych obserwatorów mojego bloga :)
Po trzecie... przystępuję do losowania!

Bęben maszyny losującej został zwolniony... ;)


"Sierotka" w postaci mojego dziecka wylosowała...



Niniejszym ogłaszam więc, że zwycięzcą pierwszego Inkowego Candy jest
ulinka z bloga lacusie
i właśnie do niej "polecą" poniższe nagrody:



W miarę przybywania komentarzy pod postem o candy pomyślałam sobie,
że obdaruję dodatkowo dwie osoby niespodziankowymi cukierasami pocieszenia.

I tak, pocieszyciel nr 1 powędruje do sandrynki z bloga SANDRYNKA


pocieszyciela nr 2 otrzyma Alina z bloga Alina-life after



Gratuluję zwyciężczyniom i proszę o podanie danych do wysyłki na adres: zakatek.inki@gmail.com 

Ściskam Was mocno i do następnego! :)
Inka

17 komentarzy:

  1. Wow wygrałam :) Dziękuję bardzo :) Buziaki dla "Sierotki" :) Bransoletka i kolczyki będą idealnie pasować do żakietu który ostatnio kupiłam, więc tym bardziej jestem mega szczęśliwa :) Zaraz wyślę maila z adresem i z niecierpliwością czekam na przesyłkę :) Gratulacje dla Sardynki i Aliny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Jak tylko zmniejszę bransoletkę, od razu wysyłam :)

      Usuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    Pozdrowienia dla Ciebie i sierotki!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ach, a taką miałam chrapkę na to serce... dzięki za zabawę:) pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego ;)) Również dziękuję za udział.

      Usuń
  4. co za szczesciary!!!gratulacje:) dzieki za zabawe:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wylosowanych.
    Dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, jak się cieszę, że zdecydowałaś się na nagrody pocieszenia! bo dzięki temu mnie wylosowałaś:)
    dziekuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemność po mojej stronie :)
      Przesyłka wczoraj poleciała do Ciebie. Mam nadzieję, że Ci się spodoba.

      Usuń
  8. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń