sobota, 3 maja 2014

W przerwie od sznurkowego mega kosza...

... zajęłam się mniejszymi formami.
Jestem w nastroju bojowym, dlatego w dzisiejszym poście będzie minimum prozy, maksimum obrazu :)
Na pierwszy ogień - podkładki pod kubek z kordonka w kolorze ecru...





Następnie - podkładki z bawełny Drops Paris, która okazała się bardzo przyjazną włóczką...




Zrobiłam też mini koszyk ze sznurka, który aktualnie pełni rolę świecznika i czeka na rolę życia ;)


I na koniec włóczkowy koszyczek o wielorakim zastosowaniu, 100% handmade :)


Ściskam Was mocno i odmeldowuję się do dalszych działań szydełkowych,
Inka

31 komentarzy:

  1. Fantastyczne podkładki, ślicznie się prezentują :) Tak jak i koszyczki, szczególnie spodobał mi się ten z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Żabo! Twoje podkładki też bardzo mi się podobają. Mówiłam, że telepatia?... :)

      Usuń
  2. To w tym nastroju bojowym tyle cudeniek narobiłaś ? ;p Piękne i te podkładki,o koszach już nie wspomnę!
    I nożyczki bardzo mi się spodobały ;p A to w tle z napisami-co to takiego,jeśli mogę spytać?
    Miłego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kochana!
      To w tle z napisami, to stary segregator oklejony grafikami z Graphics Fairy, trzymam w nim schematy do dziergania :)
      A nożyczki kupiłam na Allegro, link do aukcji znajdziesz w mojej odpowiedzi do anuk dwa posty wstecz :) Polecam, są super, anuk potwierdzi :)

      Usuń
  3. Co za cuda!!! Kiedy będą dostępne w opcji kup teraz?
    Bo mam na niektóre smaka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w podkładkach, jejuuu jakie cuuuudne!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. I po co ja Delińską zamawiałam??? Przepiękny ten kosz ze świecami!!!!!!!!!!!!! Taki sobie kiedyś na pewno zamówię (komercyjnie) u Ciebie. A o podkładkach powiem tyle - sama kupowałam u Scraperki, czerwone. A i inne kolory u Ciebie mam na oku. Tymczasem myśl o Frymarku w kontekście podkładek... Buźka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się dzierga, mała :) Wszystko sobie omówimy na kawce w przyszłym tygodniu.
      Do zobaczyska!

      Usuń
  6. Wszystko jest takie fantastyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No cudowności wychodzą Ci czy to w nastroju bojowym czy pokojowym! ;))) Podkładeczki słodkie, a te dropsowe kolorki rewelka! Kosz sznurkowy - wiadomo super :) A ten z serduchem bardzo mnie urzekł :))) No to do działania Kochana, nie ma że bolą ręce ;))) Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajest, Aguś! :) Dzięki za dobre słowo, działa motywująco. Do boju! :)
      Buźka!

      Usuń
    2. ;))) Mam dwa kolejne rządki :)) Buźka!

      Usuń
  8. Beautiful!!Great work Inka!!
    Have a nice weekend!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jest bardzo fajne i mi się podoba:) Świeczki w koszyku superowo wyglądają, ale znając mnie, to spaliłabym chałupkę, bo na bank bym zapomniała, że mam uważać:D Pewnie bym do koszyczka wrzuciła mydełka zapachowe:) Bardzo mi się on podoba i fajnie, że zrobiłaś taki prosty właśnie, gdzie cały urok w samym splocie. Podkładki świetnie. Zarówno te z kordonku jak i z bawełny. Paris ma świetne kolory.Ostatni koszyczek jest niezwykle romantyczny:) Zdolne masz rączki Kochana.
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Te świeczki w koszyku wyszły mi przez przypadek, zawartość koszyka pewnie zmieni się z 10 razy ;)
      Ściskam Cię mocno!

      Usuń
  10. jejku cudne są te podkładeczki.. tak mi się podobają takie małe szydełkowe prace, szydełkowanie dla mnie to wyższa szkoła jazdy! dlatego podziwiam Cię, że potrafisz takie piękne prace tworzyć :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się, że Ci się podobają :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. O rany, ten koszyczek cudowny! A gdzie mozna kupic taki sznurek do robienia takich cudownosci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sznurek można kupić w sklepie internetowym Polimax lub Tomplast, albo na Allegro. Tylko nie wiem czy jest wysyłka do Holandii...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Wszystkie Twoje wytwory mnie zachwycają ! i kolorem i formą i rolą życia lub tymczasową :)pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu! Dla takich słów warto... :)
      Ściskam!

      Usuń
  13. Oj śliczności powstały... śliczności :) A bojowy nastrój sprzyja wyzwaniom :) Pozdrowienia kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drops Paris wreszcie doczekała się formy :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  14. Hi hi :) Faktycznie podobny pomysł ze wstążką nam przyszedł do głowy :)
    Piękne koszyczki tworzysz. Zbieram się powoli, aby przymierzyć się do sznurka i coś namotać :)

    OdpowiedzUsuń